Kérdésed van? Fordulj hozzánk bizalommal!

Információk     ÜzletekSzolgáltatások  Elérhetőség 

Epropulsja

ACHTUNG!

SILNIKI EKSPLOATACYJNE BĘDĄ WYMIENIONE W EURO NA CENY FORINTOWE PODANE NA STRONIE

CENY SĄ ZNAKAMI INFORMACYJNYMI, SĄ TO PRODUKTY, KTÓRYCH NIE MA W MAGAZYNIE, MOGĄ ZMIENIĆ SIĘ PODCZAS SKŁADANIA ZAMÓWIENIA.

 

 

Elektromotoryczna manifestacja niemieckiej precyzji, Torqueedo ma poważnego konkurenta. Nowoczesny, zdecydowanie industrialny styl typowy dla marki można również znaleźć w silnikach Epropulsion, a silne podobieństwo nie jest przypadkowe. Tajwański producent celuje w segment rynku, w który Torqueedo celuje od lat, z kilkoma modelami, typem sterowania i długością trzpienia w zależności od wymagań, a także mini silnikiem, który można zamontować na kajaku lub kajaku oraz silnikiem obręczy.
Wprowadzenie na rynek Epropulsion w 2018 roku poprzedzone było wielkim oczekiwaniem, bo choć modele demonstracyjne pojawiły się na jesiennych targach żeglarskich w 2017 roku, to faktyczna dystrybucja czekała ostrożnie na rozpoczęcie sezonu. Podstawową maszyną jest Spirit, ca. szykuje się na podbój wód z mocą silnika benzynowego 3 KM, Navy przymierza się do tego samego z mocą 6 (Navy 3.0) i 9 (Navy 6.0) koni. Oba te ostatnie typy można zamówić z ręcznym lub zdalnym sterowaniem, Navy 3.0 z krótkim lub długim trójkołowcem, Navy 6.0 tylko z krótkim trójkołowcem. Napęd zapewniają wypróbowane i przetestowane akumulatory litowo-jonowe, które nie są zbyt tanie, ale są naprawdę bardzo ekonomiczne i niezawodne. Podczas gdy bateria jest dołączona do modeli Spirit, należy ją zakupić osobno dla modeli Navy.

PLEASE NOTE: Od 2021 r. silniki Navy będą standardowo wprowadzane w wersji ze zdalnym ramieniem; jednostkę główną do silnika z ręcznym ramieniem należy zakupić osobno.

Kilka interesujących faktów na temat silników:
- Akumulator Spirita unosi się na wodzie, jeśli przypadkowo go upuścimy
- Cyfrowy wyświetlacz jednostek jest jednocześnie panelem słonecznym
- Wbudowany wyłącznik bezpieczeństwa natychmiast zatrzymuje silnik, jeśli ślimak zderzy się z czymkolwiek
- Wbudowany wyłącznik bezpieczeństwa natychmiast zatrzymuje silnik, jeśli ślimak zderzy się z czymkolwiek./span>
- silniki nie posiadają szczotek węglowych i pracują na prąd stały
- do silników Navy otrzymujemy dwa różne ślimaki o różnych skokach
- silniki są bardzo ciche, max. 60 dB głośno (cicho)

Pobierz najnowszą wersję katalogu Epropulsion 2023 tutaj!

Dodatkowe informacje, opisy, dane techniczne i porównawcze:


https://www.epropulsion.com/