Kérdésed van? Fordulj hozzánk bizalommal!

Információk     ÜzletekSzolgáltatások  Elérhetőség 

Dźwignia przepustnicy, przewód Bovden, akcesoria

Instrukcje montażu JAKI ROZMIAR BOVDEN POWINIENEM KUPIĆ? W przypadku nowych instalacji należy zmierzyć odległość wolnej ścieżki A + B od deski rozdzielczej do połączenia sprzęgła i/lub dźwigni przepustnicy.

Podręcznik instalacji

Jaki ROZMIAR BUTLI POWINIENEM KUPIĆ?
W przypadku nowej instalacji należy zmierzyć odległość swobodnego ruchu A + B od deski rozdzielczej do złącza sprzęgła i/lub przepustnicy.
Zaokrąglij otrzymany wynik do najbliższego standardowego rozmiaru, a otrzymasz długość linki.
Zalecamy, aby promień gięcia linki wynosił co najmniej 20 cm.
Przy montażu na silniku zaburtowym należy dodać kolejne 90 cm do zmierzonej odległości, aby można było przesunąć silnik.
Aby określić długość, należy zmierzyć kabel od końcówki do końcówki podczas wymiany kabla.
Przed złożeniem zamówienia prosimy o wykonanie tych pomiarów, abyśmy mogli określić, jakiego rozmiaru potrzebujesz.
Jeśli potrzebujesz również zestawu wiązań, możesz go znaleźć w naszym sklepie internetowym.

Rodzaje sieci gazowej i przesyłowej
Silnik zaburtowy ULTRAFLEX
Przepustnica i skrzynia biegów
cięgno Bowdena
Mercury® i Gen. II™ Text Control C36 - MACH36
Mercury®
Mariner® powyżej 50 KM (37 kW)
C5 - MACH5
Mariner® poniżej 50 KM (37 kW) C16
Force®
Selva®
Yamaha®
Suzuki®
Tohatsu®
Honda®
Nissan®< /td>
C2 - C8 - MACHZero
Johnson® - Evinrude® Po 1979 C14-MACH14
Silnik JET® ULTRAFLEX
Przepustnica i skrzynia biegów
Przewód Bovden
Weber® C40 - C41
Silniki STERNDRIVE ULTRAFLEX
Przepustnica i skrzynia biegów
Przewód Bovden
Mercruiser® i Gen. II™ C36 - MACH36
Mercruiser® C5 - MACH5
OMC® Po 1979 C14-MACH14
Volvo Penta® C2 - C8 - MACHZero -
C22
Silnik wewnętrzny C2 - C8 - MACHZero -
C22

C2 Skok: 87 mm (3,4")
Nadaje się do silników stacjonarnych, zaburtowych i zaburtowych z odpowiednimi akcesoriami.

C8 Skok: 87 mm (3,4")
Nadaje się do silników stacjonarnych, zaburtowych i zaburtowych z odpowiednimi akcesoriami.

MACHZero 87 mm (3,4")
Nadaje się do silników stacjonarnych, sterowych i zaburtowych.
Idealny do wysokowydajnych systemów, długich kabli, do złożonego prowadzenia kabli. Pokryty niebieską powłoką.

OMC® - JOHNSON® - EVINRUDE® Bovdenzug

C14 skok: 75 mm (3")
Dla silników Johnson®, Evinrude®, OMC® od 1979 r. < /p>

MACH14 Skok: 75 mm (3").
Do silników Johnson®, Evinrude®, OMC® od 1979. Niebieska powłoka.
Wysokowydajne systemy.

MERCURY® - MERCRUISER® - MARINER® podnośnik bydlęcy

C36skok: 87 mm (3,4")
Dla silników Mercury® i Mercruiser® oraz serii Mercury® Generation II™ do kontroli zapisu.

MACH36Skok: 87 mm (3,4").
Do silników Mercury® i Mercruiser® oraz serii Mercury® Generation II ™ do zarządzania dokumentami.
Pokrywa w kolorze niebieskim.
Systemy o wysokiej wydajności.

C5Skok: 95 mm (3,75")
Dla silników Mercury® i Mercruiser®.

MACH5 skok: 95 mm (3,75").
Dla silników Mercury® i Mercruiser®. Niebieska powłoka.
Wysokowydajne systemy.

C16 skok: 80 mm (3,1"). Do silników Mariner® o mocy poniżej 40 KM.

C22 Skok: 80 mm (3,1")
Akcesoria montażowe ze stali nierdzewnej
Wysoka wydajność
dla systemów.

B14 Korpus: 70 mm
Skok: 70 mm (2,8")
Zaprojektowany do odcinania gazu i benzyny oraz do innych systemów. L13 i L14 z zaciskiem i elementem napełniającym.

C40skok: 86 mm (3,4")
Silnik gazowy do silników Weber®

C41 Skok: 84 mm (3,3")
Przełącznik bovden dla Weber® Jets
K68 - 40895 B
Wbudowany uchwyt grodziowy do kabla B14.

Akcesoria do kabli gazowych i przesyłowych Bovden
.
L2- 30324 D
Zacisk kablowy

L3 - 30325 E
Zacisk klamrowy.
L7 - 38078 U
Połączenie kulowe 10-32 UNF.
Stal nierdzewna, nadaje się do C2, C8 i
MACHCZero Bovdenzug.

L12- 30334 F
Zacisk końcowy kabla.
Nadaje się do kabli C2, C8 i MACHCZero.
L13- 30335 G
Obroża ograniczająca. Nadaje się do kabli C4 i B14 Bovden.

L14- 30336 H
Zacisk kabla.
Nadaje się do kabli C2, C8 i MACHCNull dla kabla Bovden.
L25- 31906 D
Złączka Bowdena 10-32 UNF.
Nadaje się do cięgien Bowdena C2, C8 i MACHCZero.

L26 - 33517 N
Złączka Bowdena z gwintem 1/4" x 28. Nadaje się do C22-Bovden.
K56- 39237 C
Dostosowany do C2, C8 i MACHCZero cięgno Bowdena, silniki Mercury.

K57- 39238 E
Pasuje do C2, C8 i MACHCZero cięgno Bowdena, silniki Johnson/Evinrude.

Macierz wykorzystania Bovden

Operacja jednouchwytowa
MODEL B301
B302
B103 B104 B65 - B66 - B73
B74 - B76 - B77
B78 - B79 - B665
B666
B183 - B184
B184CB - B85
B310CH - B310BR
B310B
B89
B90
C2 K59* X X X X X
C8 K59* X X X X X
C14 X - - X X X
C5 K60 - - K35 K35 K35
C36 K62 - - - - -
C16 K60 - - K35 K35 K35
C22 K61 K33 - - - -
MACHZero K59* X X X X X
MACH5 K60 - - K35 K35 K35
MACH36 K62 - - - - -
MACH14 X - - X X X
*: Razem z kontrolerem
X: Zestaw nie jest wymagany
- : Brak połączenia

Zarządzanie dwoma ramionami
MODEL B322
B324
B46 - B50 - B58
B59 - B203 - B204
B207 - B208
B99 - B100
B101 - B102
B47
B49
B35
C2 K67* X X K25 X
C8 K67* X X K25 X
C14 X - - K23 -
C5 K63 - - X -
C36 K65 - - - -
C16 K63 - - X -
C22 K64 K22 K32 - -
MACHZero K67* X X K25 X
MACH5 K63 - - X -
MACH36 K65 - - - -
MACH14 X - - K23 -
*: Razem z kontrolerem
X: Zestaw nie jest wymagany
- : Brak połączenia