Kérdésed van? Fordulj hozzánk bizalommal!

Információk     ÜzletekSzolgáltatások  Elérhetőség 

Golden EZ

 

 

Żeglowanie tym silnikiem jest niezwykle łatwe i stanowi niepowtarzalne doświadczenie

EZ - czysty, cichy, wydajny, bezpieczny, lekki, niezawodny, niedrogi

Coraz więcej właścicieli łodzi preferuje obecnie napęd elektryczny, niezależnie od rodzaju jednostki pływającej. Drewniane i plastikowe łodzie, nadmuchiwane łodzie, kajaki, łodzie wędkarskie, katamarany, łodzie pontonowe lub większe jednostki pływające mogą być zasilane elektrycznie. Dzięki łatwości użytkowania, silnik zaburtowy z napędem elektrycznym sprawia, że pływanie łodzią jest bardzo przyjemne i przyjemne, a Ty możesz zapomnieć o hałasie silnika, zapachu spalin i rezonansie. Nie ma ruchomych części ani elementów, które mogłyby ulec uszkodzeniu, więc silniki elektryczne są niezawodną i opłacalną opcją dla małych łodzi. Silniki zaburtowe EZ to czysto elektryczne napędy, które koncentrują się na zakresach mocy do 20 KM i wymagają mniejszej pojemności akumulatora, dzięki czemu są bardziej opłacalne dla właścicieli łodzi. Nasze elektryczne silniki napędowe są specjalnie zaprojektowane i zbudowane z myślą o najwyższej wydajności energetycznej, maksymalnym bezpieczeństwie i niemal zerowej konserwacji.

Golden Motor jest wiodącym producentem wysokowydajnych silników BLDC i sterowników od ponad 12 lat. Silniki elektryczne są niezbędnymi komponentami do produkcji silników zaburtowych z napędem elektrycznym. Około 8 lat temu firma Golden rozpoczęła konwersję używanych silników benzynowych na wersje elektryczne, zastępując silniki spalinowe silnikami BLDC. Dzięki tej konwersji firma zdobyła bogate doświadczenie i wiedzę na temat silników benzynowych oraz poznała ich zalety i wady. W końcu zdecydowali się całkowicie przeprojektować napędy elektryczne, aby przezwyciężyć problemy i słabości istniejących silników benzynowych i w pełni wykorzystać wysoką wydajność (> 90%) i trwałość (> 20 000 godzin) silników BLDC. Ich podstawową ideą jest to, aby produkt był przyjazny dla środowiska, redukował hałas i oszczędzał dużo pieniędzy na konserwacji. Łodzie wyposażone w EZ Outboard mogą siedzieć cicho przez całą zimę, nie wymagają zimowania ani wymiany oleju, a nawet nie wymagają minimalnej konserwacji.

Ale dlaczego nowa rodzina silników Golden nazywa się właśnie tak?

E - jak elektryczny Z - jak zero zanieczyszczeń

EZ - wymawiane jako Ízi, łatwy (w użyciu)

Nowa nazwa marki to opatentowana na całym świecie nazwa ich innowacyjnych elektrycznych silników zaburtowych. Ich opatentowana przekładnia, szczotka węglowa i bezwałowa konstrukcja jest wyjątkowa, wysoce wydajna, niezawodna, cicha, lekka i ekonomiczna. Silniki zostały zaprojektowane pod kątem kompatybilności instalacji, zdalnego sterowania Teleflex i wymiennych śrub napędowych z konwencjonalnymi silnikami benzynowymi. Silniki BLDC i sterowniki są optymalnie zaprojektowane do napędów elektrycznych, z 2000 - 2800 obrotami silnika na minutę, wyposażone w konwencjonalne koła pasowe, bez szybko zużywających się kół zębatych, dzięki czemu można z nimi osiągnąć taką samą prędkość łodzi, jak w przypadku benzynowych silników zaburtowych o tej samej mocy. Długość trzonu silnika zaburtowego EZ odpowiada rozmiarowi wszystko w jednym, tzn. użytkownik może regulować między dwoma punktami końcowymi, czy chce mieć długi czy krótki trzon, w zależności od obciążenia łodzi, które może się zmieniać dynamicznie od czasu do czasu. Ta przydatna funkcja znacznie ułatwia pracę konstruktorom łodzi, użytkownikom i dealerom, nie ma już zamieszania przy interpretacji długości trzpienia.

Sterownik silnika wykorzystuje technologię sinusoidalną, aby zapewnić precyzyjną kontrolę prędkości, programowalny na komputerze lub smartfonie w celu ustawienia limitu prędkości, maksymalnego prądu i dolnego limitu napięcia zgodnie z wymaganiami i lokalnymi przepisami rządowymi, niezależnie od tego, czy 9,9 czy 20 KM, możesz zaprogramować to wszystko! Jego rzeczywista wydajność i wspaniałe funkcje przekroczą Twoje oczekiwania.

2023. - Pojawiła się seria X

Po raz pierwszy Golden zaprezentował dwie serie z napędem czysto elektrycznym: Jedna z serii Sport, dla tych, którzy chcą szybkich prędkości łodzi, takich do jakich są przyzwyczajeni z silnikami benzynowymi. Tutaj prędkość śruby napędowej wynosi 2500-2800 obrotów.

Druga to seria Leisure dla tych, którzy potrzebują wolniejszej prędkości łodzi, ale większego ciągu i mniejszej baterii. Silniki te są bardzo lekkie (15 kg - 22 kg) i można je szybko uruchomić (tylko 30 sekund), a ich obroty śruby napędowej wynoszą 1200-1600 obr. Obie wersje są wyposażone w nasze opatentowane bezszczotkowe i bezprzekładniowe silniki węglowe, z bezpośrednim napędem, bez przekładni redukcyjnych, bezpośrednim napędem od silnika do śmigła, co gwarantuje maksymalną niezawodność i efektywność energetyczną.

 

Motocykle mogą być sterowane na dwa sposoby: za pomocą kierownicy z siedzenia kierowcy lub ręcznie, obracając silnik bezpośrednio za pomocą dźwigni przepustnicy.

Zdalnie sterowane silniki EZ są sterowane za pomocą przekładni kierowniczej i przewodu sterującego (z kompatybilnością Teleflex), jak zwykle w przypadku silników benzynowych. Dla obu trybów sterowania można łatwo użyć dowolnego silnika zewnętrznego. Możesz wybrać dowolny tryb sterowania w tej samej cenie!

Objaśnienie typu:

EZ - Marka

L - Seria Leisure

S - Seria Sport

R - Model ze zdalną dźwignią

T - Model ze zdalną dźwignią

T - Model ze zdalną dźwignią.

T - Model z dźwignią ręczną

Silniki Golden EZ są zasilane własnymi akumulatorami LiFePo 48V/50 Ah. Fabryczne akumulatory można zastąpić podobnymi akumulatorami innych producentów, ale maksymalną wydajność silników oraz optymalną żywotność i wydajność we wszystkich trybach można osiągnąć tylko przy użyciu akumulatorów fabrycznych.