Kérdésed van? Fordulj hozzánk bizalommal!

Információk     ÜzletekSzolgáltatások  Elérhetőség 

Model okrętu krążownik archipelagowy (Nemere II) L70 VVL
Model okrętu krążownik archipelagowy (Nemere II) L70 VVL
218,34 EUR

Model okrętu krążownik archipelagowy (Nemere II) L70 VVL

W

YMIARY: 72 x 13 x 92 cm

MATERIAŁY

 

: akacja - inne drzewa tropikalne AKCESORIA

: estetyczna tabliczka z nazwą modelu statku oraz drewniana podstawa.

D

zięki podstawie można go łatwo umieścić na meblach

.OPAKOWANIE: Drewniany model statku w bezpiecznym pudełku z naciągniętym żaglem, którego dopasowanie zajmuje kilka minut.

Drewniany statek w skali Nemere II Model jest całkowicie wykonany ręcznie, co chwali kompetentną pracę doświadczonych i wykwalifikowanych mistrzów. O

biekt dekoracyjny, wykonany metodą deskowania, jest dopracowany w najdrobniejszych szczegółach, do jego produkcji nie są używane wstępnie zmontowane drewniane zestawy.

wykonany jest z wysokiej jakości materiałów drewnianych, które gwarantują harmonijną integrację obiektu dekoracyjnego ze światem dekoracji wnętrz i designu.

okna kabiny, kotwice i inne skomplikowane detale modelu żaglowego wykonane są ze stopów metali w naszym własnym warsztacie.

Żagle są szyte ręcznie, co jest niezbędnym dodatkiem do żeglowania

 

. Wierne skali drewniane modele statków są produkowane setkami godzin pracy i wielkich umiejętności na podstawie oryginalnych planów, szczegółowych rysunków i obrazów.

Jakość i

dokładność modelu statku Nemere II została starannie sprawdzona przez producenta kilka razy przed umieszczeniem go w ostatecznym opakowaniu. Dlatego możemy zapewnić, że kupując produkt, otrzymasz produkt wysokiej jakości, którym będziesz się cieszyć przez długi czas.

Cikkszám
C001
Aby zamówić
218,34 EUR
Szczegóły

KRĄŻOWNIK ESKADRY (NAZWA II)

HISTORIA STATKU

< span> Klasyczny krążownik (Quadratmeteryacht lub Skerry Cruiser w języku angielskim, Scharenkreuzer lub Schärenkreuzer w języku niemieckim) to typjachtużaglowego, który jest w większości wykonany z drewna, tzw. Są one budowane zgodnie z zasadą metra kwadratowego, zasadami dla klasy statku. Pochodzi ze Szwecji i był najbardziej rozpowszechniony na Morzu Bałtyckim, chociaż niektóre klasy były również popularne w pozostałej części Europy i Stanach Zjednoczonych. Różne klasy klasycznych wycieczkowców nie są budowane według ściśle określonego planu, co oznacza, że statki tej samej klasy nie są takie same, ale są porównywalne pod względem wielkości i wydajności ze względu na przestrzeganie tych samych zasad. Większość klasycznych wycieczkowców to długie, wąskie statki z niskimi pokładami i wysokimi żaglami.

Pierwsze krajowe wycieczkowce należały do klasy 40. Kálmán Kándó, inżynier znany w całej Europie i wynalazca lokomotyw elektrycznych nazwanych jego imieniem, zamówił plany od niemieckiego projektanta statków Adama Harmsa w 1924 roku. Jego statek został zbudowany przez Balatoni Yachtépító Rt. i żaglowiec GLÓRIA został zwodowany w 1925 roku. Rok później Jenő Moldoványi również zbudował krążownik NEMERE 40 według planów Adama Harmsa, również w Yachteító Rt. (Dziś żeglarze nazywają ten szkuner między sobą Kisnemere, ponieważ w 1944 roku jeden z 75 krążowników nosił również nazwę Nemere). Oba statki pływają do dziś po kilku remontach. Minęło 17 lat, zanim zbudowano kolejny krążownik klasy 40, ale wtedy klasę powiększono o dwie jednostki. ADDIO III został ukończony w 1943 roku, TABU w 1944.

Wróćmy jednak do wyglądu pozostałych klas krążowników. W 1927 roku zbudowano trzy krążowniki 22 i jeden 30. Pierwszą 22-kę, SIRICCO, zbudował dr Miklós Tuss, drugą, ZULU, László Kerényi, a trzecią, KARAKÁN, Krayer Krauss Arnold. Wśród trzydziestek pierwszy był RABONBÁN, wyprodukowany prawdopodobnie w Niemczech na zamówienie Gábora Ugrona. 22-ki zostały z pewnością zbudowane według planów Jenő Benacseka. SIROCCO został zbudowany w Budapeszcie, KARAKÁN w Veszprém Faipari Vállalat, a ZULU w Balatoni Yachtépító Rt. Z SIROCCO wygrali cztery mistrzostwa, a 24 sierpnia 1929 roku łódź pobiła rekord odległości między Kenese i Keszthely z czasem 5 godzin i 53 minut. To, jakim osiągnięciem był ten czas 78 lat temu, wyraźnie pokazuje, że dziś rekord wynosi 3 godziny i 40 minut. RABONBÁN wygrał pierwsze zawody o Błękitną Wstęgę w 1934 roku i raz został mistrzem. Druga 30-tka została zwodowana w 1928 roku, nazwano ją EMESE i została zbudowana przez Istvána Schullera, producenta artykułów papierniczych.


Więcej:http://www.scharenkreuzer.hu/balatoni_scharen_tortenet.html

Dane
Wybierz właściwości:
C001
Podobne produkty