Z pilotem zdalnego sterowania Evo z montażem poziomym.
NOWE silniki Epropulsion EVO są zdolne do wodorowania. Wodorowanie umożliwia silnikowi elektrycznemu żaglówki ładowanie własnego akumulatora podczas żeglugi lub holowania z prędkością od 4 do 10 węzłów (7-18 km/h) na godzinę.
Spirit Plus jest dostępny tylko z dźwignią sterującą, podczas gdy EVO może być zaprojektowany i obsługiwany za pomocą pilota zdalnego sterowania.
Ramię silnika można ustawić na 70 stopni w Spirit Plus i 85 stopni w EVO.
W przypadku zastosowania na łodzi żaglowej, EVO może ładować akumulator z mocą do 330 W przy prędkości powyżej 4 węzłów.
Epropulsion Spirit 1.0 EVO został zaprojektowany do napędzania łodzi o masie do 1,5 tony, łodzi, pontonów i żaglówek. Silniki Spirit EVO mają większą pojemność akumulatora (1276 Wh), aby zapewnić jeszcze więcej czasu na wodzie. Siła ciągu jest porównywalna z silnikiem benzynowym o mocy 3 KM. Akumulator litowo-polimerowy zapewnia dwukrotnie dłuższy czas pracy na jednym ładowaniu niż inne silniki elektryczne.
Silnik jest bardzo cichy, emitując hałas do 60 dB, a akumulator unosi się na powierzchni, jeśli wpadnie do wody. Nowy zintegrowany wyświetlacz dostarcza informacji o mocy, napięciu, pozostałym czasie pracy i poziomie naładowania akumulatora. Posiada podświetlenie dla lepszej widoczności w nocy.
Można nawet ładować akumulatory za pomocą zwijanego panelu słonecznego. Dostępny jest odwracalny kierunek przepustnicy dla osób leworęcznych, pakiet dwóch silników i układ kierowniczy.
Modele EVO są teraz wyposażone w pasek bezpieczeństwa na nadgarstek. Nowe opaski są dostępne jako opcja. 901999
Cena obejmuje silnik, pilota, ładowarkę i akumulator.