Gama produktów została odnowiona w 2021 roku!
NOWE silniki Epropulsion EVO mają możliwość generowania wodoru. Wytwarzanie wodoru umożliwia silnikowi elektrycznemu żaglówki ładowanie własnego akumulatora podczas żeglugi lub holowania z prędkością od 4 do 10 węzłów (7 do 18 km/h).
Spirit Plus może być obsługiwany tylko za pomocą dźwigni, natomiast EVO może być również konfigurowany i używany za pomocą pilota zdalnego sterowania.
Dźwignię silnika można ustawić pod kątem 70 stopni w modelu Spirit Plus i 85 stopni w modelu EVO.
W przypadku użycia na łodzi żaglowej, silnik At EVO może ładować akumulator z mocą do 330 W przy prędkości ponad 4 węzłów.
Epropulsion Spirit 1.0 EVO przeznaczony jest do prowadzenia łodzi, pontonów, żaglówek o masie do 1,5 tony. Abyśmy mogli spędzać jeszcze więcej czasu na wodzie, silniki Spirit EVO mają większą pojemność akumulatora (1276 Wh). Jego siła ciągu jest podobna do silnika benzynowego łodzi o mocy 3 KM. Akumulator litowo-polimerowy zapewnia dwukrotnie dłuższy czas pracy na jednym ładowaniu niż inne silniki elektryczne.
Silnik jest bardzo cichy, a maksymalny poziom hałasu wynosi 60 dB. Jeśli akumulator wpadnie do wody, unosi się na jej powierzchni. Nowy zintegrowany wyświetlacz dostarcza informacji o mocy, napięciu, pozostałym czasie pracy i poziomie naładowania akumulatora. Posiada on podświetlenie dla lepszej widoczności w nocy. Baterie można nawet ładować za pomocą wysuwanego panelu słonecznego.
Dla użytkowników leworęcznych kierunek dźwigni przepustnicy można odwrócić. Można również wybrać pakiet z dwoma silnikami i podwójnym sterowaniem.
Modele EVO są już wyposażone w pasek bezpieczeństwa na nadgarstek.
Nowe paski na nadgarstki mogą być używane jako opcja. 901999
Cena obejmuje silnik i pilota zdalnego sterowania, ładowarkę i baterię. W przypadku pilota zdalnego sterowania, numer artykułu 901838.numer artykułu 901838 pozioma jednostka sterująca do montażu natynkowego lub 901830 do montażu pionowego.